Harlan Coben - Sığınak Kitap Tanıtımı

Merhabalar

Harlan Coben fanatiği olarak önümüzdeki günlerde piyasaya çıkacak bir kitaptan bahsetmek istiyorum. Daha önce bu yazarla tanışmamış olanlarınız varsa da çok şey kaçırıyorlar.
Kendisinin kitaplarında son dakikaya kadar aksiyon eksik olmuyor. Bitti dediğiniz yerde başka bir şey çıkıp, sizi şaşırtmayı başarabiliyor. Açıkçası şu anda da bu kitabı deli gibi merak ediyorum. Ön siparişe verdim ve ilk alanlar arasında olacağım. Arka kapağa göz atmak isteyenler hemen aşağıda paylaşıyorum. 

Yeni notta görüşmek üzere.

Hoşçakalın.

Arka Kapak

ULUSLARARASI ÇOKSATAN YAZAR HARLAN COBEN YENİ BİR SERİYLE KARŞIMIZA ÇIKIYOR.

Babasının ölüm anına şahit olduktan ve annesini rehabilitasyon merkezine gönderdikten sonra Mickey Bolitar yeni bir kasabada, uzun zamandır görüşmediği amcası Myron Bolitar ile birlikte yaşamak zorunda kalır. Yeni hayatında onun için güzel olan tek şey kız arkadaşı Ashley’dir. Fakat Ashley bir gün ardında hiç iz bırakmadan ortadan yok olur.
 
Hayatındaki bir başka insanı daha kaybetmek istemeyen Mickey, kız arkadaşının izini sürerken gizemli bir yeraltı dünyası keşfeder. Burada, Ashley’nin aslında tanıdığı kişi olmadığını öğrenir. Hatta babası bile sandığı kişi değildir. Mickey öyle sarsıcı bir gerçekle karşılaşmıştır ki hayatındaki diğer her şey artık çocuk oyuncağı gibi gelecektir.
 

“Esrarengiz yaşlı bir kadın, korkunç bir sır, gözü pek bir kahraman ve onun hayatını altüst edecek büyük bir gizem… Gerilim hiç azalmıyor. Kitabın sonuna geldiğinizde soluğunuz kesilecek.”
RICK RIORDAN, Percy Jackson ve Olimposlular serisinin yazarı

“Usta yazardan gizem ve entrika dolu muhteşem bir roman. Söyleyebileceğim tek şey var: Vay canına!”
– RIDLEY PEARSON, Ölümcül Hafta Sonu kitabının yazarı

“Coben bu kitapta gizem üstüne gizem katmış; ta ki gerilim dayanılmayacak hale gelene dek. Öyle şaşırtıcı ve sarsıcı şeyler vardı ki çığlık atmak istedim. Ama okumayı hiç bırakamadım.”
– R.L. STINE, Goosebumps serisinin yazarı

Basım Yılı : 2017

Sayfa Sayısı : 320

Martı Yayınları

Yorumlar

  1. Harlan Coben çok severim. Yeni çıkacak kitabını bende görmüştüm. Hemen sipariş ettim ama elimdeki zilyon tane kitap okunmayı bekliyor :( Ama almaktan asla vazgeçemiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Harlan Coben bende çok severim. Bakalım bu kitabında ne gibi bir sürpriz bizleri bekliyor? Kitap almak iyidir. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder